Alfa Romeo Sprint 1,7 QV r.v. 1988

Juro kúpil Sprintku od majiteľa, ktorý ju používal na bežné jazdenie. Tento kúsok je jeden z posledných, postavený na podvozku Alfy 33. Motor už je riadený Motronicom s lambda sondou, vo výfuku má originál katalyzátor. Auto je jedinečné tým, že bolo pri kúpe úplne kompletné a navyše po desiatich rokoch prevádzky úplne originálne.


takto vyzerá dnes po ozdravovacej kúre. Majiteľa stála kopu času a dve kopy dukátov.

ako sa z auta z ulice stal výstavný exponát:


prvý krok všetkých opráv - kompletné odstrojenie


zub času sa do karosérie zahryzol prekapivo málo, okrem zadných lemov zostalo všetko pôvodné.
príprava na lak bola dôkladná, ako sa na takéto auto patrí.


a je to tu, Sprintka má nový lak ako keď pred dvanástimi rokmi vyšla z továrne.
skladanie je odmenou za predchádzajúcu drinu, verme že všetko sadne tak ako má.


ešte chvíľu a Sprintka ako nová je na svete.


Juro sa vybral na prvú skušobnú jazdu do Piešťan.
Aby si bol istý že Alfu poskladal tak ako mal, skúsil
kam až sa mu podarí vytlačiť ručičku rýchlomera.
205 km/h prekvapilo aj štastného majiteľa.