Alfa Romeo testuje na FIA WTCC 2006
 Dve najúspešnejšie automobilky minuloročného svetového šampionátu cestovných automobilov, BMW a Alfa Romeo, sa stretli počas druhého februárového víkendu na okruhu Vallelunga neďaleko Ríma na prvých veľkých predsezónnych testoch. Bavorský výrobca, zastúpený dlhoročnými partnermi BMW Team Germany a BMW Team Italy-Spain už sústredil svoje úsilie na prípravu novej "trojky" E90. Ich dvojica sa zamerala najmä na skúšky zavesenia a aerodynamiky.

 Alfa testovala, tak ako sa očakávalo Alfu 156 S2000 minuloročnej špecifikácie. Za jej volant sa po prvé dva dni posadil jediný zostávajúci člen minuloročnej zostavy Augusto Farfus Jr. V nedeľu potom mladého Brazílčana prekvapivo nahradil Gianni Morbidelli, bývalý pilot F1, ktorý sa pravdepodobne posadí za volant druhej Alfy počas celej sezóny 2006.
 V testovacom týme Alfy zostáva aj Fabrizo Giovanardi, momentálne jazdec týmu GM/Vauxhall v britskom šampionáte BTCC. Je preto možné, že sa posadí do tretej Alfy týmu N.Technology, samozrejme len na podujatiach termínovo nekolidujúcich s jeho domovským seriálom. V zostávajúcich pretekoch ho nahradí pravdepodobne Fín Mika Salo, továrenský jazdec Maserati.

Vallelunga 2006 Vallelunga 2006 Vallelunga 2006 Vallelunga 2006 Vallelunga 2006 Vallelunga 2006

Alfu privezie do Ženevy aj Sbarro
 Extravagantný Švajčiar talianskeho pôvodu Franco Sbarro, preslávený svojimi nekonformnými projektmi je neodmysliteľnou súčasťou ženevskej prehliadky už niekoľko desaťročí. Domovského autosalónu sa najskôr zúčastňoval najmä ako šéfkonštruktér a šéfdizajnér vlastnej firmy, jej expozícia však v poslednom čase býva doplnená i prezentáciami dizajnérskej školy Espera Sbarro.

Práve pod jej hlavičkou by sa na blížiacom sa autosalóne mal objaviť projekt nekompromisného športového kupé podľa slov autorov "interpretujúceho slávnu históriu Alfy".
 Štúdia by sa svojim charakterom mala výrazne odlišovať i od najodvážnejších projektov vlastného Centro Stilo automobilky. O jej pohon sa postará vidlicový šesťvalec umiestnený pred zadnou nápravou, poháňajúci zadné kolesá. Zo zatiaľ publikovaných informácií však nie je jasné či ide o klasický "milánsky" šesťvalec alebo nový "V6 HF" predstavený po prvýkrát v modeloch 159 a Brera.

Okrem extrémnych tvarov, hlavne prednej časti s mohutným spoilerom a chladiacimi otvormi i nahor sa vyklápajúcich dverí by mal plne funkčný prototyp upútať i množstvom nápaditých technických riešení. Nechajme sa prekvapiť.